Матча в менюто: Дънкин Донътс ще използвт висококачествена Матча

Дънкин донът с чай Матча

Новият Дънкин донът с чай Матча се отличава с подписа на Dunkin Glazed Donut, покрит с матча на прах. (Снимка: С любезното съдействие на Дънкин)

През февруари 2020 г. Дънкин Донътс лансира автентичното си Матча Лате като перфектната алтернатива на кафето. Една година по-късно Дънкин включва още матча в менюто със своето Боровинково Матча Лате и новия Донът поръсен с Матча. И двата продукта станаха достъпни в ресторантите на Дънкин в цялата страна на 24 февруари 2021 г.

Според Дънкин Донътс техните матча латета и донъти, поръсени с матча използват висококачествена смес на прах от зеления чай матча, произведена в района на Нишио в префектура Айчи, Япония, където повече от 800 години биват отглеждани някои от най-добрите чайове матча.

Дънкин Донътс Матча Промо

(Снимка: С любезното съдействие на Дънкин)

Джил Нелсън, вицепрезидент по маркетинг и кулинария в Дънкин, каза: “Разширяването на нашата гама от специални напитки с Матча Латета миналата година ни даде възможност да се заредим и освежим по един нов начин в ресторантите на Дънкин. Тази година представяме една от нашите най-популярни комбинации напитки заедно с новата ни поничка Matcha Topped Donut, за да дадем още повече възможности на гостите ни да се насладят на този ярък и вкусен аромат, уникален за Дънкин Донътс.

Матча върху поничка

Новият Matcha Topped Donut се отличава с подписа на Dunkin Glazed Donut, покрит с матча на прах – с примамлив аромат на зелен чай,

балансиран с желаната сладост. От Дънкин казат, че отличният вкус и привличащият вниманието, жив зелен цвят са идеални за приключенски настроени гости, търсещи уникално разнообразяване на класическото лакомство.

Боровинково Матча лате

Новото Blueberry Matcha Latte предлага на гостите преживяване със свеж вкус, като комбинира подсладената смес на зелен чай на прах матча с аромат на боровинка и мляко, като млякото при желание на клиента може да се замени с безлактозна алтернатива като овесено и бадемово мляко. Предлагана гореща, студена или замразена, комбинацията от аромати на боровинка и матча създава възхитително вкусна и освежаваща домашно приготвена напитка.

Основана през 1950 г., компанията Дънкин Донътс е пазарен лидер в категориите топло кафе с или без кофеин / ароматизирано кафе, студено ароматизирано кафе с или без кофеин, понички, багел и кифла. Дънкин печели номер 1 за лоялност на клиентите в категорията „кафе от Brand Keys“ 15 години поред. Компанията има повече от 12 600 ресторанта в 40 страни по света.

 

Преведено от: www.worldteanews.com